Szczecin. Informacje. Szczecin w TOP 5… nieudanych logotypów polskich miast według deser.pl :-(
05/04/2012Szczecińskie logo oraz hasło mające promować nasze miasto „Szczecin. Floating Garden” znalazło się w niechlubnym rankingu TOP 5 nieudanych logotypów polskich miast (na miejscu czwartym).
Koszt projektu to 480.000zł a jego promocja to ok. 1.300.000zł (co ciekawe według niektórych opinii językoznawców w logotypie jest błąd który do dziś nie został poprawiony)…
:: więcej o nieudanych logotypach polskich miast w rozwinięciu…
W rankingu TOP 5 nieudanych logotypów polskich miast znalazły się również:
Rybnik – Miasto z ikrą, koszt projektu 1.000zł
Elbląg Przyspiesza!, koszt projektu 150.000zł
Wschodzący Białystok, koszt projektu i akcji promocyjnych 300.000zł (co ciekawe projekt był posądzany o plagiat – łudząco podobne jest bowiem logo nowojorskiego stowarzyszenia gejów, lesbijek i transseksualistów Gaycenter)
Nowy Sącz. Dobrze Wróży, koszt 33.000zł
źródło informacji oraz pełne zestawienie oraz graficzne zilustrowanie rankingu