Szczecin. Firmy. Rozrywka. Dyskoteki. Kluby. Klub Muzyczny Browar Polski w Szczecinie
30/10/2013Szczecin, Firmy, Rozrywka, Dyskoteki, Kluby nocne, klub muzyczny, Browar Polski, w Szczecinie
Nazwa firmy: Klub Muzyczny Browar Polski
Adres: ul. Dworcowa 20. Szczecin
Kontakt: tel. 666 219 153
e-mail: info@browarpolski.com.pl
strona www: www.browarpolski.com.pl
branża: DYSKOTEKI, KLUBY, IMPREZY, ROZRYWKA, USŁUGI
Klub muzyczny Browar Polski mieści się w neogotyckim budynku Poczty Polskiej przy ul. Dworcowej 20 w Szczecinie…
:: więcej informacji o klubie muzycznym Browar Polski oraz mapa, w rozwinięciu…
Klub muzyczny Browar Polski w założeniu ma być klubem wypełnionym muzyką na żywo, która ma być grana tutaj prawie codziennie.
Oprócz muzyki na żywo Browar Polski to imprezy na wysokim poziomie artystycznym oraz występy kabaretowe czy spotkania poetyckie.
Weekendy to zabawa na parkiecie. W tygodniu od godz. 20 na scenie pojawiają się małe formy muzyczne (solo, duet). Nie zabraknie studentów Szczecińskiej Akademii Sztuki jak i bardziej znanych muzyków grających na żywo.
Browar Polski to klub muzyczny, ale zarazem największa piwiarnia w mieście, w której piwo z tanka podawane jest w kuflach półlitrowych i litrowych. Oprócz piwa napić się tutaj można wszelkich dobrych trunków alkoholowych i bezalkoholowych. Klub stawia również na bardzo dobre polskie jedzenie (w menu m.in. żurek, grochówka, golonka, żeberka, schabowy czy chleb ze smalcem).
Szczecin Klub Muzyczny Browar Polski na mapie:
Pokaż Kierunek.Szczecin – firmy i instytucje w Szczecinie na większej mapie
słowa kluczowe:
Szczecin, Browar Polski, w Szczecinie
klub w sam raz na Szczecin tyle powiem kto wie jakim zapyziałym miasteczkiem Szczecin się stał na przestrzeni ostanich 10-15 lat ten wie o co kaman. Tu się nic bardzo ambitnego nie utrzyma pozostaje właśnie średnio na jeża wszystko tutaj jest średnie takie miasto się zrobiło mimo całych bulwarów fontan alei kwiatowych i filharmoni jak ludzie tu porzadnie nie zarobia to i porządnie nie wydadzą i tak w koło a miasto wymiera.
ciekaww miejsce na obiad w oprawie muzycznej
jest średnio – miejmy nadzieję że to po prostu niedomagania wieku dziecięcego potencjał to miejsce ma ale jaki jest sens przenoszenia kontrastowej historii w nowe miejsce o zupełnie innym charakterze, zamiast wymyślić coś nowego i stworzyć markę to troche jak by przenoszenie doświadczeń w nowe miejsce bez ich odpowiedniego dopasowania